
Klasa motocykli o pojemności do 125 cm3 powstała z myślą, o kierowcach posiadających prawo jazdy kat. A1 lub B. Kawasaki Z125 i Kawasaki Ninja 125 pokazują, że lekkie motocykle mogą mieć wigor, agresywny styl i oferować masę przyjemności z jazdy!
Jesteś rozdarty. Z jednej strony bardzo chcesz spróbować swoich sił w jeździe jednośladem, z drugiej nie możesz — masz prawo jazdy tylko kategorii A1 lub B.
Skuter nie daje takiej satysfakcji co motocykl. Tu nie chodzi wyłącznie o przemieszczanie się. Tobie marzy się sprzęt o bardziej sportowym zacięciu — pełnowymiarowa rama i pochylona pozycja. Chcesz jeździć już teraz, nie za miesiąc, kwartał czy 3 lata.
Dlatego z myślą o Tobie powstała Klasa 125 cm3. Prawdziwe motocykle z niewielkim apetytem na paliwo (ok. 3l / 100km) spełniające normy prawne — przeznaczone dla początkujących kierowców. Teraz nic nie stoi Ci na drodze do realizacji pasji.
Motocykle o pojemności 125 przeważnie są bardzo lekkie i zwrotne. Silniki o mocy średnio 15 KM dynamicznie przyspieszają już od najniższych obrotów, gwarantując bardzo sprawny start spod świateł!
Przedział prędkości od 0 do 100 km/h to żywioł 125 cm3. W mieście nie liczy się moc, tylko waga, rozmiar i zwinność. Umów się na jazdę testową i przekonaj się sam.
Już sama nazwa mówi wiele! Ninja 125 jest przedstawicielem jednej z najsłynniejszych rodzin ścigaczy w historii.
Jazda motocyklem jest dla Ciebie bardziej sportową przygodną niż podróżą?
Na początek wybierz najmniejszą Ninję — ma dynamiczne, sportowe kształty i pełne owiewki. Pamiętaj! Wybór ścigacza wiążę się z bardziej sportową i pochyloną pozycją.
Z125 to typowy, nowoczesny naked z wyraźnie naszkicowaną linią nadwozia. Designem nawiązuje bezpośrednio do reszty Rodziny Z — Z400, Z650 i Z900.
Lekki i zwinny Kawasaki Z125 to typowy „Mieszczuch” — oferuje wygodną, naturalną i wyprostowaną pozycję w trakcie jazdy.
Dobrze odnajdzie się na krętych drogach. Pokochasz dojazdy do pracy, szkoły czy na uczelnie.
Skutecznie zapobiega utracie stabilności motocykla podczas hamowania oraz skraca drogę hamowania.
Większa przyczepność oraz lepsze tłumienie wybojów.
Ekran jest czytelny i dodaje nowoczesności.
Kratowa rama sprawia, że motocykl jest łatwy do manewrowania oraz umożliwia oparcie stóp o podłoże nawet niewysokiemu kierowcy.